میز کار صنعتی ، میز کار استیل ، میز کار آشپزخانه صنعتی

میز کار صنعتی ، میز کار استیل ، میز کار آشپزخانه صنعتی

میز کار صنعتی ، میز کار استیل ، میز کار آشپزخانه صنعتی

میز کار صنعتی ، میز کار استیل ، میز کار آشپزخانه صنعتی

  • ۰
  • ۰

میز کار

میز کار و انوع میز کار:

میز کار میزی است که بر روی چهار پایه ایی سوار است تا آشپز یا کسانی که قصد انجام کارهای آشپزخانه  اعم از آشپزی یا خرد کردن گوشت و سبزی و غیره را دارند راحت تر و سریع تر و بهتر وظیفه خود را انجام دهند.

میز کار مورد در هتل مشهد انواع مختلف میز کار استیل و میز کار تفلون ، میز کار چوبی می باشد.

میز کار آشپزخانه صنعتی در واقع فعال ترین عضو خانواده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که نقش بسیار مهمی  در کلیه مجموعه و زیر مجموعه های آن فراهم می کند و به همین منظور میز کار را در اشکال مختلف و متریال و مختلف درست و استفاده می کنند.

قیمت میز کار استیل و قیمت میز کار تفلون و قیمت میز کار چوبی را از ما بخواهید.

میز کار صنعتی یکی از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، واحدهای آماده سازی، رستوران و فست  فود و کترینگ و کافی شاپ و آبمیوه فروشی و ...می باشد.

میز کار های هتل های کیش بر چند نوع هستند و هم میز کار استیل هتلی و هم میز کار تفلون هتلی و هم میز کار چوبی هتلی

میزکار یا تخت کار در جنس های مختلفی تولید می شوند.

میزکار استیل، میزکار چوبی، میز کار پلی اتیلن میز کارهای موجود در بازار می باشند.

تاریخچه میزکار :

از سال های قبل در آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و قصابی ها از قطعات درخت به عنوان میز کار استفاده می کردند و با پیشرفت تکنولوژی از این درخت ها، تخته های هموار را برای میز کار ساختند و این میز کارهای چوبی سالیان متمادی استفاده می شد که بعد از مدتی وزارت بهداشت دلیل اینکه با ضربه هایی که این میز کار چوبی وارد می شود قطعات ریز چوب وارد غذا می شوند استفاده از این میز کار چوبی را ممنوع کرد و تخته های پلاستیک فشرده جایگزین میز کار چوبی شد و از این میز کارها استفاده می شد تا سال 1384 که دوباره توسط وزارت بهداشت به دلیل اینکه کار روی میز کار پلاستیکی باعث جدا شدن قطعات ریز پلاستیک از میز کار شده و وارد غذا می شوند و از آنجا که سرطان زاست استفاده این نوع میز کار ممنوع و همان میز کار چوبی جایگزین میز کارهای پلاستیکی شد.

با توجه به حمله موشکلی سپاه به مواضع داعش در سوریه و فیلم حمله موشکی در خیلی از این کانالها می توان گفت اقتدار ایران به رخ جهان کشیده شد که ما با توجه به حضور در جبهه اقتصادی با تولید انواع میز کار اعم از میز کار استیل ، میز کار تفلونی ، میز کار آشپزخانه صنعتی باید در دنیا نفر اول باشیم.

البته میز کار چوبی نیز باید خصوصیاتی خاصی داشته باشد جهت کار در آشپزخانه های صنعتی و هتل ها و قصابی ها و ...

ابتدا همه میز کار چوبی باید صاف و بدون ترک باشد و هر چند وقت یکبار برای از بین بردن شکاف هایی که ایجاد می شود سطح روی میز کار تراشیده شود مسطح گردد.

دوم اینکه پس از پایان کار حتما باید میز کار چوبی را بشوریم و گند زدایی کنیم و یک لایه مواد ضد عفونی کننده مانند نمک روی سطح میز کار بریزیم.

بعد از این میز کارها دو نوع میز کار جدید نیز به بازار عرضه شد که نسبت به میز کار چوبی و میز کار پلاستیک فشرده کاربرد بیشتری دارند که میز کار پلی ایتلن و میز کار استیل هستند.

میز کار صنعتی استیل به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد و همچنین به دلیل اینکه ورقه های آن از استیل نگیر و  ضد زنگ استفاده می شود از لحاظ تمیزی و بهداشت کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان می باشد و عموما در آشپزخانه های صنعتی، واحد های صنعتی و ... به منظورهای مختلف اعم از پخت غذا و یا آماده سازی لوازم غذا و سرو غذا و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

میز کار یکی از پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه صنعتی است که به صورت سفارشی ساخته می شود ولی به صورت میز کار با ابعاد پیش ساخته نیز موجود است.

میز کار استیل داراری یک چهار پایه یا زیره است و بسیار محکم و قوی ساخته می شود و البته به دلیل اینکه در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ابعاد میز کار استیل سفارشی ست و بر اساس سفارش مشتری این میز کار درست می شود و قیمت میز کار صنعتی استیل بسته به سایز آن می باشد.

چهار چوب اکثر میز های کار استیل از پروفیل استیل 40*40 درست می شود و ورق روی میز کار ضمن سه لایه فشرده از استیل 304 یا استیل زنگ نزن با قطر 11  میلی متر درست شده است.

میز کار استیل را می توان همراه پاتروکی و بدون پاتروکی درست کرد.

نوع دیگر از میز کار پلی اتیلن است که در آشپزخانه های صنعتی استفاده می شود که در بسیاری از  آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که از مزایای میز کار پلی اتیلنی می توان به وزن کم و مقاومت بالای آنها اشاره کرد.

میز کار را باید برای جاهایی استفاده کرد که هدف سرعت بخشیدن و نظم بخشیدن به آشپزخانه است و نوع میز کار که همان میز کار استیل و میز کار تفلونی و میز کار چوبی می باشد بسته به دیزاین صحنه می باشد.

میز کار پلی اتیلن در برابر گرما و سرما و ضربات و وزن های سنگنین از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

میز کار استیل یا میز کار چوبی یا میز کار پلی اتیلن همگی بر اساس سفارش ساخته می شوند و می توانند میز کار دو طبقه یا میز کار سه طبقه یا میز کار با ناودونی و یا هر نوع میز کاری که مشتری بخواهد قابل ساخت است.

کارشنانسان شرکت جهت خرید میز کار استیل ، خرید میز کار تفلون ، خرید میز کار چوبی به شما مشورت می دهند.

باید حتما هنگام انتخاب میز کار صنعتی از مشورت کارشناسان غافل نبود تا بتوانید قیمت میز کار مناسب را متوجه شوید.